dimarts, 19 de maig del 2009

LES RECEPTES SPASS...








Hola nois les receptes Spass.., són les receptes que s'aniran publicant en aquest blog.

Sóc la Nia , la que hos ensenyaré com es fan algunes receptes d'arreu del món.

Tot va començar quan tenia tres anys. Em vaig eixecar del llit i la meva mare estava fent piruletes !! Em vaig sorpendra tant que no vaig desenganxar la vista de les mans de la meva mare. El dia següent , em vaig despertar molt aviat i em vaig posar a imitar tots els pasos que havia fet la meva mare el dia abans per fer piruletes , però era tant petita que em va sortir un desastre!!

Quan vaig fer sis anys la meva mare em va regalar un llibre de cuina, ja que havia observat que la cuina era la meva pasió . Amb aquell llibre he arribat a fer moltes receptes i m'han sortit tant bones que les he tornat a repetir el dia següent. Per això no vull ser egoista i comparteixo les meves receptes amb vosaltres , perquè pogueu precensiar el sabor tant exquisit de les meves propostes.



SÍLVIA




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada