dimecres, 6 de maig del 2009

Endivinalles!!

En aquest article us voldriem dir algunes endivinalles . Esperem que us agradin i que intenteu resoldre-les.


1)Que fa una vaca molt
prima?



2)Un gall pon un ou a la
vora d'un riu . Que farà
l'ou surarà o s'enfonsarà?



3)Ben blanc per fora,
rogenc per dins ;
un cop que m'obren,
trencat estic .



4)Quin és l'animal
que menja amb
la cua?



5)Com surt un elefant de l'aigua?



RESPOSTES:
1)Llàstima
2)Ningun dels dos perquè els galls no ponen ous.
3)L'ou
4)Tots perquè cap se la treu per menjar
5)Moll!!


Esperem que us hagin agradat, moltes gràcies!!

Sílvia


11 comentaris:

  1. Ens han agradat molt aquestes endevinalles.
    Lucia, Sumia i Núria.

    ResponElimina
  2. M'agraden molt les endevinalles però si em poseu la resposta tan a prop resulta que ja no em molesto en pensar una possible resposta. La presentació, una endevinalla - un color, m'agrada molt! Ànims!!
    Srta.Laura

    ResponElimina
  3. Nois, estic d'acord amb el que us comenta la Srta. Laura, potser caldria buscar alguna altra estratègia per no tenir tan propera la resposta.

    ResponElimina
  4. Repetits cops feu la mateixa errada, mireu a veure si la trobeu. És una errada ortogràfica.

    ResponElimina
  5. Hola,les endevinalles estan bé, però si poseu la resposta és molt fàcil, perquè en les endevinalles es té que pensar molt!No passa res!

    Rodrigo.

    ResponElimina
  6. Hola, aixó que hus diuwen tots es veritat que no poseu la resposta tant aprop
    peò son molt bones
    Marc.C

    ResponElimina
  7. d'acord, ja buscsarem la manera de no posar tant a prop la resposta gracies a tots!!

    ResponElimina
  8. Les endevinalles m'agraden molt peró ara estan millor perquè heu ficat les respostes a abaix
    de tot.Sumia.

    ResponElimina
  9. Jo també hi estic d'acord Sumia, tots ens vau sugerir que no posesim les respostes al costat i hem trobat la solució perquè no estiguin tant juntes!!

    SILVIA

    ResponElimina
  10. Hola nois , soc l'Arnau us ha quedat molt bé però
    hi ha alguna falta.
    Seguiu així!!

    ResponElimina