dimecres, 6 de maig del 2009

Entrevista a Mario Mercader

En aquest article us parlem sobre el professor Mario Mercader ( coordinador de l'escola Vedruna ) mitjançant una entrevista . Esperem que us agradi !!

Bon dia professor Mario , et voldriem fer alguna pregunteta . Bé , quan erets petit , entre 10 i 16 anys, ja tenies el somni de ser professor?
No , el que a mi m'agradaria haber fet és ser periodista però al final he decidit aquesta professió.

De totes les classes qué has tingut quina ha sigut la que més t'ha agradat?
No puc dir una en concret , m'agraden totes , però crec que cinquè A és una classe molt especial.

Quantes carreres tens? Quines?
Tinc una carrera , magisteri, tot i així els mestres no parem mai d'estudiar perquè hem d'estar al dia per atendre bé als alumnes.

Quina assignatura t'agrada més?
La llengua catalana , tot i que la meva especialitat és la geografia i la història .

Trobes que en el lloc que estàs com a mestre és difícil?
Jo crec que quan una cosa t'agrada mai sembla difícil.

Bé , ja t'hem preguntat totes les preguntes sobre la feina ara venen les preguntes personals.
Quina és la teva música preferida ?
Sóc una mica antiquat , però si haig de triar alguna música actual diria en Serrat i la Rosario.

Quan fem una festa al pavelló , no et fa vergonya quan parles dalt l'escenari?
Si, molta , per això intento parlar-hi poc .

Quin és l'esport que més t'agrada?I el menjar?
M'agraden tots els esports , però el que més el futbol, en quant al menjar l'arròs a la cubana però mai em donen la cubana i no ho entenc.
A, per cert, visca el Barça!!

Moltes gràcies professor ,esperem que t'ho hagis passat bé , tant com nosaltres .
Fins aquí hem arribat . Molt s petons i abraçades!!


Soukaina, Sílvia i Sara



8 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Creiem que està molt bé la entrevista sobre en Màrius Mercader

    De tots els del grup 4

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. He quedat agradablement sorpresa de com escriviu els nens i nenes de 5è. Molt bé l'entrevista!
    Srta.Laura

    ResponElimina
  5. Crec que podeu repassar el text i buscar alguna que altra errada. De totes maneres us felicito.

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt l'entrevista trobut que
    m'ha impactat que el Sr Mario tingui una mica de vergonya a pujar a l'escenari,perquè quan el veiem allà dalt no ho sembla.Però per altre vanda crec que tothom té vergonya alguna cosa.

    En fi que m'ha agradat molt l'entrevista!!!
    JUDITH

    ResponElimina
  7. Cal que vigilem tots amb les faltes, els components del grup i es que feu els comentaris. Rellegiu els missatges abans de publicar-los.

    ResponElimina