dijous, 7 de maig del 2009

Embarbussaments

En aquest article us expliquem uns quants embarbussaments. Esperem que us agradin!!

Jo sóc un pobre ma, me, mi, mo , músic del carrer,
que sempre que jo pac, pec, pic, poc , puc toco el que sé.
D'un lloc a l'altre bas, bes, bis, bos, busco algun diner.
Si em feu callar, jo ma, me, mi, mo, mu, jo em moriré.


Digui-li que digui
que sigui l'indi xic
qui li tingui la bici
i qui l'infli.


M'han dit que tu has dit un dit que jo no he dit.
El dit que tu has dit, jo no l'he dit
perquè si jo hagués dit que tu l'has dit,
fora ben dit per haver-lo dit jo .

Soukaina i Sílvia

8 comentaris:

  1. Nois en el vostre redactat hi ha alguna errada ortogràfica! Vigileu!

    ResponElimina
  2. Aquests embarbussaments estan molt bé pero podrieu posar més.

    ResponElimina
  3. A mi m'agraden molt els embarbussaments però sóc un desastre per aprendre'ls.Aquests que heu escrit procuraré estudiar-los bé. Gràcies!
    Srta.Laura

    ResponElimina
  4. Carai!
    He suat la camisa!
    La veritat és que no se'm dòna molt bé llegir-los!
    Berta L.

    ResponElimina
  5. Hola soc l'Òscar i m'ha agradat molt els emberbussaments ha sigut una bona idea.

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies , ja procurarem rectificar les faltes i posar-ne més.

    Silvia

    ResponElimina